Thursday, June 3, 2010

BERAYA SAKAN DI BP & MUO



Gambar kenangan wif my lil' comel aziah..kt umah die..kg. pandan sari...maap la ziah klu nama kg ko slh..hehe..1 yg aku respect umah die nih t'amat la bersih luar dlm..tp x bermakna la umah aku kotor k..hehe..nyway nih zaman ziah time kurus-kurusan skang nih aku rase die semakin semangat+bam2..hehe..ziah jgn marah!!!^-^

Gambar di bawah sekali pulak,gambar kat umah aku..wink!nampak x mee yg ats meja tuh..ha yg tuh aku masak tau..wpon hanya mee tp sedappppp!!keke..x caye cube tnye org di sebelah saye ----> acuk mucuk.."sedap kan acuk" ahhahahha

Semua pic taken kt bp n muo (beraya di umah mak mertua saye..cikgu saidah ^-^ melawat die baru kuar wad mase raye arituh) thanx kekwn kerana sudi teman saye ea..hahahahhaha..

          

No comments:

Post a Comment