Tuesday, July 13, 2010

KONVO KU


8 July 2010 adalah hari paling bersejarah & paling bermakna dalam hidupku..aku telah dianugerahkan sebagai graduan Ijazah Sarjana Muda Teknologi Maklumat UTHM yang dismapaikan sendiri oleh Sultan Johor ku ^-^



amat bermakna dalam diariku kerana mama n papa dapat hadir ke konvo ku.. tak lupa jua abg syg mr izzuddin sanggup bersusah payah naik bus dr muar ke bp walaupun tatkala itu dia tgh demam..hehe..aku dapat 2 jambangan bunga yg paling indah dari my parents n also my laling..very sweet..hoohoh..aku terharu sangat kerana mereka lah yg selalu support ku termasuk my brother n my sis..thanx a lot smer tanpa kalian semua x mungkin aku menggenggam segulung ijazah..muah (100x)



Tak lupa kepada kawan-kawan seperjuangan dak IT xpecially network student yg support aku dr dpn,tgh n blkg...very2 appreciated!walaupon konvo kite x semeriah bln 10 nnti tp kite ttp happening!!hehehe..


(bersama dilot my frenz)


(wif IT students..happenin!!!me..sblah nurul ^-^)

(bersama acuk yg dtg bg support)

 (gmbr dr tepi)


















(abg mcuk+bunga)

(peace no war)

















(bersama kalian yg tersayang)

No comments:

Post a Comment