Monday, July 19, 2010

TWILIGHT-NEW MOON-ECLIPSE

Garapan movie cite vampire antara twilight,new moon & eclipse..aku paling boleh trima cite twilight jek..yolah time nih memula cite kan konpem la aku suke.time twilight smernye indah part edward usya bella then bella dapat tau yg edward sebenanya vampire yg x mkn darah manusia..ohoho...mase twilight nih aku layan cd smpai 2kali x jemu-jemu beb smpai nak tgk 3kali aku stop sbb nk final exam..haha..part paling besh bile edward cullen bawak bella terbang ats pokok..wohoo very romantic..credit 5stars:TWILIGHT!!!!^-^


Then cite ke-2 New Moon..aku dh beli buku die tapi smpai skang aku x abis lg bace..sape yg nak pinjam boleh tp kena sewa la sehari 50sen..kekek..New Moon nih aku bg 3star only..aku x bape suke la cite die x mcm dlm buku..hehe..menci bile edward tetibe tinggalkan bella pastuh bella teramat kecewa..sian kt bella..tp bile jacob jwp call dr edward n ckp yg bella dh mati baru la edward sedar n konon nk bunuh diri jugak..at last bella mengejar edward dgn sekuat hati ngn alice..(tapi yang aku pelik nape kejar naik kete kan alice boleh terbang jugak..terbang la ngn bella) ohoh..mujurlah bella smpat n edward x dikenakan hukuman mati..tp berbaloi ke percintaan ngn vampire nih bella..hanya bella dapat mengungkapnya...ekekke..


Lastly cite eclipse yg br aku lyn ngn bf lpas konvo..eclipse ye cmne eh nk ckp..hahaha..boleh la tp time nih aku leh tertido dlm wyg selama 5minit..kekeke..xtau ah nape agak mengantuk n membosankan cite nih..byk part kissing antara bella n edrward n aku rase x sesuai klu budak2 bwh 11thn tgk..ihihih..cite nih mmbuatkan bella dalam dilema samada nak pilih terus idup sebagai manusia atau nk bertukar jadik vmpire same mcm edward..time nih victoria dtg menyerang n de pergaduhan cket antara vampire n bergabung tenaga ngn wolf (jacob)..ending part nih aku suke edward ajk bella kawen..lalalal...romantic..up cket la 3.5 bintang aku bg cite eclipse..uhuhuh..


**SEKIAN DARI PENGKRITIK BERJAYA-AILY ^-^

3 comments:

  1. twilight je besh..eclipse n new moon ngtooookkk ;p

    ReplyDelete
  2. aclipse memang buhsan..cium jer memanjang..aksinya sikit jer..adeih..


    cerita baik punya

    ReplyDelete
  3. yerp!sokong..eclipse lyn kt wyg leh tertido 5minit...dh le bella g kiss biskut jacob tuh..eeeiii geram2..gado2 cket jek..uhuhu

    ReplyDelete